söndag 28 juni 2009

betala notan

Tillbaka fran trippen Ljubjana - Maribor. Vi har alla blivit utsatta för våldtäcktsförsök av mr. Bean, lurat stackars blondie att Pierre är adopterad och att hans adoptivföräldrar är mörka, jag försökte göra tidernas mag-slide på gräsmattan men det gick åt helvete, lyssnat non-stop på kungen av pop, Carlo har varit salig över all mat på festivalen, Carlo betalade även notan för boendet i Lj och notan för skjuts hem från Koper medans Pierre betalade för tak över huvudet i Maribor. Båda har kort om cash och darför betalades samtliga i natura. Pierre ville ta det på krita men det fick han tyvärr icke. Tur man har vänner som kan ta en för laget!

Inte för att jag kanske skulle behöva det... Japp, mina damer och herrar det har hänt! Projekt U har lagts pa is permanent men jag kan faktiskt säga att jag äntligen vågat mig på det slovenska utbudet:

Sloven - check!! Han hade inte ens ett pinsamt fult slovenskt namn. Tur det!

Och som minne av denna milstolpe i den slovenska historian så har Carlo förevigat spektaklet på video. Så nu existerar både hångelfoton från Tivoli på Pierres kamera, hångelvideo från Maribor på Carlos videokamera och bilder på mig i wet t-shirt tävlingen på en kroatisk hemsida. Fan, kunde ju lika gärna varit med i Big Brother...

Inga kommentarer: