fredag 12 juni 2009

Projekt U

Det är inte alla som vet men jag har påbörjat projekt U. Vi kallar det U för slovenska namn är ju inte vackra direkt. Projekt U påbörjades för rätt länge sen nu men det går långsammare framåt än en halt snigel. Jag hoppas i vilket fall på ett genombrott i arbetet sen. Sen när ska slovener vara svårflörtade, jag är ju för fan blond och svensk... Hade Carlo haft sin blogg kvar hade han nog skrivit ett sarkastiskt inlägg om hur feg jag är, men jag tycker ändå att det är killen som ska jaga. Så det alltid har varit, så är det och så kommer det alltid att vara! Det är därför jag och Pierre aldrig kommer bli ett par! Eller det finns fler anledningar till det iofs... Jaja, nu är det projekt U som står högst upp på prioriteringslistan!

2 kommentarer:

Tinalina sa...

Projekt U alltså. Ulgurbulgur eller vad var det han hette? Jo jag tänkte på en sak, killen kanske är blind. Kan det vara så? Det ser jag som den enda rimliga förklaringen på att han inte jagar dig din lilla läckerbit =)

Tinalina sa...

förklaringen till?? dyslektiker JA visst!