fredag 26 juni 2009

poor little horny dog

Just nu befinner jag mig i ett äkta slovenskt hem med vid en äkta slovensk dator med äkta slovenskt tagnentbord och känner mig stolt för att jag kommit pa hur jag kan göra ä och ö. Dock skyller jag alla eventuella felstavningar pa den äkta slovenska datorn.

I det äkta slovenska hemmet finns ocksa en äkta slovensk hund som är rätt stor, ful och horny. Mest tänd är den pa Carlos ben. Stackarn juckar som om den trodde att den var en kanin men blir konstant dissad. Carlo känner sig obekväm nära hundens gigantiska mun. Poor little horny dog. Han heter Bean efter Mr. Bean eftersom han är fran England.

Nu ska det ätas, festas och sen blir det festival. Jag gar ut och festar med ett helt apotek i min planbok. Lika bra. Peace out! Nu ska jag snora ner hela Maribor...

Inga kommentarer: