onsdag 17 juni 2009

Min pojkvän tänker på mig

Drama is back!!!!! Så nu är huset fullt igen, det känns bra även om Lisa är väldigt saknad här. Men det har ju sina födelar att bo med mina grabbs :-)

Dels så är det konstant fyra killar i kallingar (igår hade dem förökat sig till 5)runt än och det klagar man ju inte på nu när projekt U går fruktansvärt trögt. Det skyller jag för övrigt på språkbarriärer, jobb, exams och hmm.... att jag hellre vill bli jagad än att jaga.

En annan fördel är att när man snubblar in genom dörren vid sex på morgonen och har bäddat ner ett litet fyllo som somnat på toaletten så ligger det en stor fin blomma på kudden. Det tycker jag är gulligt!

Och det bästa ever... Carlo Drama Vercelli kommer hem med en present till mig. Min pojkväns autograf. Det betyder att han faktiskt har spenderat några sekunder av sitt liv med att tänka på mig. BOOJJAAAAA!!! I love it. Love U Carlo-)

Inga kommentarer: