tisdag 24 mars 2009

make my day

Carlo sitter i sängen
- Fan nu skrev hon att jag skulle ringa ikväll om jag saknade henne
- Soraja??
- Ja, vem annars...
- Vad skrev du då?
- Jaja, kan jag göra så får du ringa om du saknar mig. Och då skrev hon att nä, du får ringa. Men jag frågade, varför ska jag ringa och sen fattade hon inte vad jag menade... Bara för det ska jag ligga med nån ikväll, hoppas hon den blonda kommer.

*mobilen ringer...*

- Carlo, det är Soraja som ringer.
- FAAAAANNNNN, Varför ska hon ringa.... pronto...

Jag tar upp videokameran och spelar in samtalet samtidigt som jag viskar till kameran.
- hon ringde två sekunder efter att carlo bestämmt att han ska ligga med nån annan ikväll...

Frågan är ju vad man själv är sugen på ikväll


eller kanske



carlo o tina thai has once again made my day....

1 kommentar:

Tinalina sa...

jag känner att inspirationen till detta inlägg bygger på vårat samtal. Undra varför. Shit. I wish I wasn't at home. Då ahde jag skvallrat mer.

=) later