söndag 8 mars 2009

iq-fiskpinne

Det känns som det ligger två ton blly på vardera ögonlock och som om min hjärna blivit för stor så den trycker mot insidan av huvudet. Snart kommer nog min knopp sprängas eller så kommer det sippa ut hjärnsubstans genom öronen på mig och sen kommer det bara finnas kvar IQ=fiskpinne kvar bakom min blonda kalufs. Nämen usch Frida! Vad äcklig jag är! Men man kan väl kanske konstatera att för mycket alkohol och för lite sömn och efter en kväll som var fylld med drama börjar ta ut sin rätt på mig nu... Man kan uttrycka det som så att jag mår som jag förtjänar!

Just nu hade jag velat krypa ner i soffan (förslagsvis med någon) och slökollat på en film innan jag hälsar John Blund välkommen men icke då. Nu ska man plugga, gah! Sjukt opep är jag men vad ska man göra, antar att plugget borde den primära anledningen till ett halvår i slovenien!?!

Trots lite sömn och en jävla bakfylla så har det vatt en bra dag som började med att Tina hade köpt frulle, jag försökte sova i strålande sol på balkongen och jag fick ha Tina för mig själv ett litet tag. Det var både mysigt, roligt och välbehövligt och mycket skvaller han avverkas under eftermiddagen:)

Inga kommentarer: