torsdag 26 mars 2009

catfight

Tisdagen var ju som ni säkert redan förstått en fruktansvärt rolig kväll som slutade med att jag och drama blev tattare men nu ska ni få höra om varför den här kvällen var så rolig innan detta hände. Det fanns två polacker som verkligen gjorde min kväll helt fantastisk. Tyvärr kan jag inte påstå att det är två sköna polacker som gjorde min kväll med härlig personlighet, inte heller är det polacker som är fräscha och gjorde min kväll därför utan det är helt enkelt två polska tjejer som gjorde min kväll för att dem var så fruktansvärt patetiska...

Man kan väl säga att om dessa härliga polacker hade vatt hanar och hundar så hade dem kissat på alla killarna för att markera sina revir men nu fick dem istället markera på annat sätt. Och det gjorde dem. Tydligen så gillades det inte att svenska flickor fick så mycket uppmärksamhet så om jag var inom en meters omkrets från någon av grabbarna så kom det plötsligt en polack och flyger in mellan oss. Därefter markeras det revir genom att köra upp rumpan i skrevet på offret eller kasta upp hängpattarna i fejjan på dem. Denna procedur utövas sen hela kvällen och jag och Lisas man skrattade så mycket åt dem det kom tårar ur ögonen. Vi är nu rörande överrens om att polskorna på något sätt har nåt emot mig och ryktet säger att dem tycker att svenska tjejerna (alltså jag och Lisa) tittar nedvärderande på dem. Ja, nu kommer jag ju göra det iaf.

Till historien hör också att när Tina var här va det deras vänner som vägrade säga sitt namn till Lisa
- Hi! Im Lisa from Sweden (räcker ut en hand för att hälsa...)
- Ehh, Im not going to tell you my name cause you wont remember it anyway

okkeejjj?? och sen kom..

- Hi, Im Tina. Nice to meet you! (räcker fram en hand)
- Eh, I think your a little bit to drunk.
- I think your a little bit to sober!

Så nu är det officiellt. Jag har en biff med team Polen och på lördag tänker jag trappa upp catfighten lite.. Det ska bli asroligt! hehe! Det är ju ändå min blogg, då kan ju inte Carlo vara den enda som skapar drama i Team Sweden!

1 kommentar:

Tinalina sa...

AHHAHAHAH, do it och FILMA!!!!!! Radera dock gärna filmen på mihg när jag säger 1000 barnsliga saker till mid europe tjejerna för att de skulle bli provocerade!