torsdag 19 februari 2009

starfish lisa

sorry for dalig uppdatering (haha, sakert ingen som markt att det varit det ens) men om ni har det sa far ni sluta gnalla som karringar och ge mig ett brejk. jag bor i en ungkarlslagenhet och delar en soffa med Lisa "starfish" Bergstrom som gillar att bre ut sig.,.. mycket... tur hon inte sover hemma sa ofta;) <-- OBS! Inget daligt skamt utan ren sanning faktiskt!! i love it!

Felet med ungkarlslyan (forrutom att jag inte ar ungkarl) ar att det inte har nat internet sa istallet for att vara pa msn halva natten far man kolla entourage med pippi och drama, spela slovenskt monopol eller festa. Ibland allt samtidigt!

jaha, sa medans lisa typ snart har skaffat man, villa, hund och barn sa funderar jag pa att byta mitt tilltalsnamn Frida mot mitt mellannamn Maria och satta ett jungfru framfor. Om jag inte skaffar barn nagon gang i mitt liv sa skyller jag pa varterminen 2009 nar jag glomde bort hur man gjorde. ah, jag snor av lisa. hon kommer ha mycket traning under varen sa hon kommer sakert kunna producera hela fotbollslag om nagra ar, dessutom snygga barn!

Inga kommentarer: