måndag 23 februari 2009

Kaninen från Bymo

En gång för några veckor sen så fick jag plötsigt reda på av min kära vän Pierre att det satt en mamma i Österbymo och läser om muffen, hajen och kompani. Det var ju kul, verkligen! Speciellt eftersom jag har så vårdat språk i min blogg och så. Jag är ju en väluppfostrad flicka egentligen. Faktiskt!

Jaja, men dem från "Bymo" är ju också lite speciella. Ett exempel på detta är från i morse när jag gått upp efter en natt i min nya säng på typ 80 cm. Tro nu inte att jag klagar, verkligen inte. Jag har ju delat säng med Lisa i över en vecka och innan dess delat rum med Muffen så jag klagar inte. Lisa hade det nog värre eftersom hon fick dela sina 90 cm med en skotte...!?! tror inte hon hade nåt imot det heller... hehe. Iaf, jag går upp efter en skön natts sömn och går till köket för att göra lite frulle. Då kommer plötsligt en JÄTTEKANIN INHOPPANDE I KÖKET. Ok, jag vet inte om detta är vanligt i Österbymo men i lilla Sandby brukar det inte hoppa in en Pierre (numera pippi kanin) i köket iförd en vit kanin kostym med öron och svans och allt så jag blev förstås livrädd. Dock är det inte mitt liv jag är rädd om, det är Pierres. Jag menar hans mode på sista tiden är bortom all kritik. Igår var det oversizade hängbyxor och idag en kanin kostym. Vi har även tidigare sett honom i en tajt blå ladyfit t-shirt. Om det fortsätter såhär kommer det påverka hans ociala liv som kommer dö ut... Shit, hoppas han inte smittats av klä sig i illa syndromet. Och tänk om jag blir smittad! Hjälp! Är kanske mitt liv jag är rädd om ändå...

Inga kommentarer: