söndag 8 februari 2009

to be continued..

igår va det första power houren på slovensk mark. jag spydde. jaja, så kan det gå. sven stekare fuskade så han klarade sig... han deckade på slutet dock och i morse hittade jag han i badrummet... eller rättare sagt, muffen hittade honom i badrummet. Det värsta med att bo med muffen är att Gollum smyger in i rummet på mornarna och är man så bakis som man är idag så vill man inte öppna ögonen och undra om man är hemma eller i typ twighlight-zone. Men imorgon ska vi kolla på lägenheter - thank god!

Klubben igår som faktiskt på svenska heter "Klubben" (nån som funderat länge på det namnet va?) va nice. Jag va full, det var trångt, Carlo försökte hångla upp en tjej från Estonien (ja, det är ett land), jag shottade för att bli ännu mer full (en spya och en power hour knäcker inte den här vikingen), en ny fransman blev betuttad i Lisa, vi dansade massa på det trånga dansgolvet, fransmannen blev ännu mer betuttad i Lisa som vid detta laget tvingar i mig vatten, Carlo har gett upp Esten och dansar med österikiskan istället, Carlo äter (hör och häpna) ketchup, jag står med glansiga ögon och svajar lite med kroppen och blicken och när det är dags för en taxi hem har Lisa officiellt fått en fransman på halsen -to be continued...

När jag öppnar dörren till mitt och muffens rum har hon besök av en sloven. Hmm, även här - to be continued...

Inga kommentarer: