söndag 22 juni 2008

virgin return

hur lång tid tar det innan oskulden vuxit tillbaka??? hmmm.... jag är inne på dag 17 utan sex och på god väg mot ett nytt celibat liv.... inte så farligt men de är ju 44 dagar kvar i norge (idag var det dag 12 av 56) - garanterat fritt från sexuellt umgänge och inte tror jag det blir nåt ippande av hemma i lund heller... jag menar, med vem skulle det vara??? och back in kalmar så är det nollefrid i 2 veckor på alla nollor och alla som inte är noller är redan avverkade, uptagna eller omöjliga att plocka om man inte vill bli buksyster med nära vänner... thats just kalmar life!

får kanske inhandla en rabbit?? i norge har dem en reklam på tv som meddelar att dem har 20% på allt som vibrerar......... då slipper kanske jossan vakna mitt i natten av att jag har slängt upp ett ben på henne i sömnen för att stilla mitt kontaktbehov! det får man!

3 kommentarer:

Vevo sa...

hahaha..garvar ihjäl mig varje gång jag läser dina inlägg.. om era helt "normala" dagar! ;) Hade gärnat bytat jobb med dig kan jag lova..men men..man kan inte få allt man vill här i livet! Ha det bäst babe.. "jag lovar att alla kommer få ligga ikväll" eller?! ;)

Tinalina sa...

Då frasen "jag lovar att alla ska få ligga ikväll" uttalas ökas förväntningarna hos de människor som hört frasen nämnas och en förhoppning om "a happy ending" växer sig allt starkare. Dessvärre ligger en förbannelse över frasen som ger motsatt effekt. Numera används frasen allt mer ofta vilket leder till ett allt mer fattigt sexliv för de människor som kommer i dess väg. Thanks to Ludde som är grundaren av denna i dag mindre uppskattade fras lever numera allt fler människor världen över i något som kan liknas vid ett liv i kloster.

Du är aldrig ensam... så länge du andas... så länge ditt hjärta kan slå... Du är aldrig ensam... Glöm aldrig det...

chiquitas sa...

haha, tina. lägg in de på wikipedia! klockrent! ludde är klamydias fiende - tack vare frasen har färre människor vad som vi idag kalla sex (förkortning för sexuellt umgänge) och klamydia håller på att dö ut....