fredag 20 juni 2008

en vanlig fredag som vilken som helst

hej. det är midsommar. yiha! oj, vad vi festar... som fru h skulle ha skrivit: "allt detta har vi druckit" och fotat dem tre stackars vinglas som slunkit ner... snart sover man gott:-)

fick i skrivandets stund sms av sigge... tackar vi för, glad midsommar på dig med:-) vi har bestämt att det egentligen är vanlig fredag. första gången i manna minne jag känner att jag druckit alkohol efter bara ett par gflas vin. i den är takten kommer det bli billiga fyllor i höst:-) me like.

vi har också suttit och diskuterat hur många det kommer bli när gänget samlas i framtiden och har respektive med sig. mangan å david e redan diträknade (ja, andy å meddve också men nu snackar jag om kalmar folk). men om tjejgang ca 11 plus carlo å pierre å ivarsson som ofta är med på en kant alla skaffar respektive så e vi typ 30 när alla e samlade. ball... så vem ska vi ha som respektive då?? jag å jossan har klurat lite på vem som ska slå till sig till ro med vem. vår första önskning e ju elin å bluedeer.

en "dikt":

dear mr bear blue deer
i dare you to have a beer with a deer over there. or here?

övrig fakta: jag å jossans ben likanr farligt mycket en förvuxen regnskog. jag har jobbat dag 10 av 57. snart klart juh! på tisdag ska vi vara lediga och utforska oslo by day. och när lönen kommer blir det oslo by night. killarna håller på å tvättar. de har aldrig tvättat innan... hmm... tar det en halvtimme att hämta tvätten? tydligen!

snackade med carolinve som va så full att det lät som hon snubblade på sina läppar när hon snackade och jessica som fyllde ringde... som vanligt. alla chiquitas önskar jag en gla midsommar. eller som jossan sa en ond midsommar när vi stod packade den härliga flygmaten. här sitter vi i myskläder med lite vin i glasen å börjar snegla mot sängarna. va gör ni i sverige? i norge kan man vinna 20 miljoner på lotto men vi ´bara dansar runt en stång. hej moster, titta. oj, vad grymt!

jag inser att de blev osammanhängande å konstigt men jag e i norge på midsommar så jag e ursäktat, så de så!

Inga kommentarer: