lördag 21 juni 2008

fjärt på jobbet och gurka i i bh:n

aldrig har mitt liv varit så enfomigt med endast jobb, träna och sova som sysselsättning men aldrig har denna blogg varit så uppdaterad... hmm??? weird!?!?!

idag har jag iaf utfört två missions: jag har fisit på jobbet i smyg och snattat en gurka i bh:n... (börjar alla skeptiker därute tro på mina magiska tuttar?)
jossan har stått och fjärtat hejvilt i flera dagar och skylt allt på kaffet... när jag sa att jag aldrig släppt mina maggaser på jobbet mest för att jag sällan har några så har vi bestämt att jag ska börja dricka kaffe och smygfisa på jobbet. nu när jag skriver ner det i bloggen verkar de inte lika logiskt som när vi kom fram till det.... jaja, kan väl vara bra att lära sig dricka kaffe överhuvudtaget, speciellt om jag ska gå upp vid sju 46 dagar till. idag va dag 11 av 57 förresten, jag kommer hem 5 august å då ska jag hinna träffa alla... alla som kommer ihåg mig fortfarande alltså!! ni får ju inte glömma mig, då ska jag lägga en riktig rökare på er med min nytränade kaffemage!!

idag kom jag på att en i familjen vietnames inte har några som helst ansiktsuttryck, hon ser ut som en omkringvandrande korkad zombi, sjukt läskig. hon kommer spöka i mina drömmar inatt, gah!

annars så är jobbet ganska braindead vilket kan passa en hjärntrött vevvan, byta?? jag föredrar fulla ungdomar... eller nä, jossan vandrade runt som en orolig förälder igår när lillbrossan va ute å gick mitt i natten....

nu kollar vi ace ventura, men see you later suckers. saknar er. puss

ni får kommentera lite på min blogg så jag ser om de e nån som läser mitt trams. puss igen

3 kommentarer:

Jessie Jones sa...

Hur fan lyckades du får ner en gurka i BHn??

chiquitas sa...

@hotmail.com

chiquitas sa...

haha, oj.... de skulle säga att det är en talang jag har!