måndag 9 juni 2008

shit happens

Två sjukt slappa dagar hemma i södra sandby. Not. Haft typ ingen tid att träffa nån. Bara lilla familjen i Helsingborg vilket osökt får mig att berätta en liten anekdot…. Hon e ju så söt den där elin… mini är förövrigt också toksöt även om han mest sover, skriker, äter, jollrar och trampar i folks knän som om det vore en höjdhoppsmatta eller träsk. Men elin iaf, jag var och lekte med henne igår och skulle ge henne lite att dricka. När hon ska dricka vattnet ur glaset råkar hon spilla lite (läs ganska mycket typ hela soffan) varpå jag säger : oj elin, spillde du lite. (jag vet, dum fråga eftersom jag såg att hon hade spillt men man blir ju inte så bright och snackar som en fjant när man handskas med småbarn.). jaja, till poängen, elin tittar iaf först på den blöta soffan och sen på mig så säger hon : SHIT HAPPENS!

2 å ett halvt och redan rätt inställning till livet!

Nu e jag på väg till uddevalla å ska möta upp jossan. Tur jag inte blir helt ensam i sommar, å signe ska ju komma å hälsa på. Så sjukt kul de va att snacka me henne i telefon. Galet!! Men snart ses vi på riktigt!!:)

Aight, mina kära chiquitas. Uddevalla väntar. Uppdatering från norge kommer, jag ska göra karrriär inom flygplansmat industrin i norge

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej! Vi är två tjejer från Västerås som tänkt göra ungefär som du, åka till Norge och tjäna pengar.. Vore jättesnällt om du ville tipsa oss om företaget du kommer jobba för.. Har de någon hemsida eller kanske telefonnummer? Hoppas du har det bra i Norge. Skicka gärna ett svar på antingen michaela.fredriksson@gmail.com eller emma.bckman@hotmail.com. Tack på förhand :)