söndag 15 juni 2008

magiska pattar

dem e inte så stora. inte så fina direkt. inte hängiga heller. inte fyllda med något. inget speciellt till synes men mina pattar är magiska! man kan nämligen gömma saker i min bh, mer än vad man tror ska få plats. på mina pattars cv kan man läsa om insmugglad öl på krogen (ja, faktiskt. en i varje bh.), smugglande snäckor från naturreservat (vassego carolinve), diverse krogkvällar där bh:n har fungerat som en alldeles utmärkt plats (och ofta även enda platsen) för mobil, nyklar, pengar, kort å leg. gärna allt samtidigt. visst har de hänt att det har ramlat småpengar över hela golvet när man är lite rund under fötterna eller när man inte är den som faktiskt tar av bh:n (?!?) men överlag måste jag säga att jag tycker om mina pattars dolda talang.

i vår lilla lägenhet här i norge är vi 4. varje morgon äter vi havregrynsgröt å även om många av ina gamla åreresenärer inte håller me så måste man ha nåt sött till. vi satsar stenhårt på sylt men nu började syltburken sina, alltså gick jag å mina pattar lite lämpligt på toa och smög ner 5 flygplansburkar me sylt mellan behagen idag. jossan som är mer van än jag på de där att råka lägga tillbaka saker la ner en fet yoghurt i fittan... förlåt jag menar fickan och vandrade nöjd hem. den enda erfarenhet som jag har är från mina backpackedagar när jag snodde salt å peppar å plastgrejer på McD. oooooooohhhh....

www.metrobloggen.se/vevvan

www.metrobloggen.se/lisamatilda

två startade bloggar av snygga chiquitabrudar (me fina pattar)!!

nu ska jossan jag å våra boobs se på slutet av zodiac... gah!!

till er andra... BOOOJHA!!! Puss tja

Inga kommentarer: