torsdag 26 augusti 2010

Till the kid

Hej Kid,

Du spenderar dagarna i sol, jag i regn.

Du letar dagligen efter botmedel för Alopecia, jag letar dagligen efter mina nycklar (och min oskuld men lets face it, kommer aldrig hittas).

Du är med om en nära döden upplevelse, jag vill gärna döda många av mina jobbupplevelser.

Du gör utflykter, går på möten, går på klubbar och letar lägenhet med Renny. jag skypar med "min" Renny.

Get my point?? Det blir lite bloggtorka ibland om man jämför våra upplevelser och min back up plan Tiny V som under c-uppsatsen var en flitig gästbloggare försvann från min sida. Först till din blogg och sen ut på landet till ingen vart. Its hard to keep up with your good job!

Jag ska göra mitt bästa dock för att du ska fortsätta glida in på sidan då och då och få det latest news från Sweden. Peace out!

Inga kommentarer: