onsdag 4 augusti 2010

Hiding

Jag gömmer mig från mina syskonbarn. Dem är assöta, asroliga och jättemysiga men väldigt.....på! Man kan säga att man behöver lite pauser då och då. Då säger jag att jag ska jobba lite och så sätter jag mig och bloggar. Ungefär på samma sätt som jag planerar att lura mina chefer i framtiden eller mina egna barn när dem är skrikiga gör jag nu med de små, för övning liksom. Tyvärr bor vi inte så stort så dem hittar mig.
"Mooooster, pratar du med Gääärry eller?. Kan vi inte leka lite i poolen? Moster?? Moster?? MOSTER???"

Med poolen menar dem en liten uppblåsbar historia som är ca 1km2 stor. Där har jag spenderat förrmiddagen. Funderar på att klä ut mig till hund istället och hoppas på att en rikeman typ The Kid adopterar mig och tar mig till Mexico!

1 kommentar:

Alex sa...

Hahaha kan bli lite svårt, du får hoppas att Renato adopterar dej.... Mitt cashflow..njaaaa...'