torsdag 26 augusti 2010

blixtlåset och jag

Jag gillar att skvallra. FEL! Jag älskar att skvallra ibloggen men jag vill ju inte hänga ut någon. m
Men jag måste dela med mig lite. För några dagar sen fick jag ett uppdateringsmail av en vän, vi kan kalla henne Stjärnan. Stjärnan berättar att hon dejtar en b-kändis. Vi kan kalla honom blixtlåset. Tyvärr är han ju ingen paradise hotel deltagare så jag har NO CLUE om vem människan är. Jag frågar istället min goda vän, Mr. Google och spenderar en härlig halvtimme åt att googla upp bilder och info. Hittar bland annat en naken bild men det hör inte till saken.

Igår sen så står jag i receptionen på hotellet och checkar in kändisar som Mohombi (hade heller ingen aning, kolla youtube klippet islutet av inlägget) så får jag ett kuvert till "Blixtlåset". WHAAAAAAAAAAAAAAAAT tänker jag och sen har jag spionerat som aldrig för. Jag har stått med ett leende på läpparna och checkat ut, fixat och småsnackat men hela tiden tänkt.... I know who you are and its not because of the work you do, its because of who you do!!! I love it!

Här är iallafall en "kändisarna" på hotellet... och här kan ni lära er hans dans!?!



Inga kommentarer: