torsdag 5 augusti 2010

bye bye kocken

Igår va det lite drama på jobbet som jag fick bevittna. UP CLOSE!! Det började med att vår kock, vi kan kalla honom Svullo, kom till jobbet vid fem. Jag tyckte att han verkade lite märklig men det är svårt att avgöra om någon som vaggar fram med sina 511 kg och EXTREMT skelögda ögon är i normalt skick eller inte. Jag blev dock misstänksam när han gick upp för trappan i slow motion. Hmm... Jag bad vår hoteldirektör att gå upp och prata med honom och fem minuter senare var vår väldigt alkoliserade kock inte längre vår kock. Se där. I dont blame him, om jag sett ut som han hade jag också blivit alkis.

Nu kanske ni tycker jag är väldigt elak?? Då ska jag berätta att det är jag. Jag har nämligen haft en biff med detta kockhelvete sen dag 1 och den biffen hade fram tills igår hunnit bli väldigt genomstekt! VICTORY!!!!!!!!!!!!!!! Jag önskar att jag hade en bild på honom så ni skulle se vad jag menar. Ni hade alla garvat så ni kissat ner era brallor om ni sett honom. Han påminner liksom om bilden ovan fast mindre hår och mer skelögd.

Inga kommentarer: