fredag 30 juli 2010

en jätte!?!

Nu har jag inte tränat på 3 dagar och genast känner jag hur kärlekshandtag och annat förökar sig lika snabbt som två brunstiga kaniner. Nästa vecka får de bli ändring annars kommer jag bli en jätte! Btw, är det inte kul hur vi ser ut som ¨två jättar på denna bilden???



Om ni nu trodde att anledningen till att jag inte tränat är för att jag spontant tog en trip till The kid för att käka Taco som deras maid gjort eller åkt till Tokyo för att klämma 10 lager cheeseburgare med Drama eller åkt till sydamerika för att halsa öl med BJ eller åkt till Skottland för att dricka whisky så säger jag som Brasse (kommer ni ihåg 5 myror är fler än 4 elefanter) :

FEL FEL FEL FEL!!!

Jag har flyttat ut från Kalmar. En överfull bil hemkörd, en stor kasse med skor och kläder slängda, röda korset ska hämta möbler och lilla mamma har skurat och gnott både kök och badrum som en förstaklassig städtant. Och nu är det klart.... NOT! Nu ska jag tillbaka på måndag igen och hämta det sista, slänga det sista, städa det sista och besiktiga. GAAHHH!!

Det är tur min pojkvän förstår. Gårdagens samtal:

-Baby, I have changed my mind. We are not moving to Scotland, Sweden and a 3rd country. I will never move again. It is to much work cleaning all the stuff. It is a never ending story.

-Dont worry, we can hire people to do the dirty work.

-You are so smart!!!

Inga kommentarer: