söndag 25 juli 2010

töntar

Fy fan vad jag kan störa mig på folk som är så jävla töntiga.


Jag har precis varit och sett Eclipse och folk på bio är ju så töntiga så man dör. Jag måste undersöka om det är ett svenskt töntigt fenomen eller ett universalt töntigt fenomen att när reklamen är slut och dem tänder i biosalongen i 30 sekunder innan filmen börjar är är det alltid någon i biosalongen som högt och tydligt säger


Ja, den va ju bra! hehe


Nej, kommentaren var inte rolig för tio år sen och är inte rolig nu heller. Jag lovar att det är precis samma människor som när dem ska ut och resa skriker till varandra på flygplatsen "vi ses i baren...hehe" och som klappar händerna när flygplanet har landat. ÅHHHHH, ni är så TÖNTIGA!


När jag blir stor och rik så ska jag hyra hela biosalonger för att vara själv på bio alternativt ha en biosalong i mitt hus. det kan vi väl ha älskling?

Inga kommentarer: