lördag 24 juli 2010

Back in business

Kära vänner, ni kan sluta böla som om ni sett när Mofasa dör i Lejonkungen, när Ally återvänder till Noah i "The Notebook" eller när Peter Jöback äntligen fick gifta sig... I am back!!


Precis som alla toppbloggare behövde jag en liten pause för att komma in i knegandet och arbetslivet but now I am back and stronger then ever.


Jag tänker dock fan inte uppdatera på vad som hänt den senaste månaden (eller vad det nu e), nä! Det blir inget med det, vill man ha så uppdaterad version av mitt pågående liv får man punga ut med mat och litta berusningsdryck.


Jag kan ju dock meddela extremt ouppdaterade läsare att jag blivit fast anställd i receptionen på Scandic i Malmö där jag ler åt odrägliga kunder som har hemliga (eller inte så hemliga) fantasier om att jag ska dyrka marken som dem går på.Samtidigt drömmer jag om att ta häftmaskinen och stämpla fast en stor lapp med "våldta mig!" på deras arslen medans jag ler stort och önskar dem en trevlig resa!


Bloggen kanske inte blir vad den en gång varit eftersom jag jobbar riktigt skitnödiga tider som hindrar eller iallafall minskar möjligheterna för fest och andra livsnödvänliga saker och sex får jag inte mycket av nu heller eftersom den enda som får se mig naken bor i Skottland...

MEN, med mina jobbtider kan jag bli expert på porrfilmer, det verkar nämligen vara det enda som går på TV när jag kommer hem på nätterna. Porrfilm eller såpoperor från tidigt nittiotal, samma story det ena bara lite mer utvecklat...

OK, nu tar vi alla ett stort glädjehopp för att chiquitas is back och sen kör vi på som vanligt, jag ska nämligen ut och dynga ner mig nu, frågor på det?