torsdag 12 november 2009

Post är inte sexigt i England



Var har alla vykort tagir vägen?????

Jag skickade ju för fan 7 vykort från London och inga har kommit fram.... INGA!!!! Och jag har ju t.o.m. fotobevis på att jag har postat dem. Det jobbar fan bara muppar på posten i England!

Jag lovar att det sitter någon liten bitterfitta på posten i England som är sur över att hennes mans korv föredrar andras bröd än hennes. Eller så sitter det något misslyckat miffo och sorterar posten och som helt enklet inte klarar av denna enkla uppgift. Han är säkert 35 år, oskuld och bor hemma hos morsan!

Vilken tur att jag snart ska ut och resa igen då så jag kan göra ett nytt försök!Jag tror att posten i Barcelona får ligga mycket vilket gör dem glada och motiverade att sköta sitt jobb! Upp till bevis!

Inga kommentarer: