torsdag 26 november 2009

gula febern

Jag e fan inte nöjd. Jag känner inte att jag riktigt har levt. Inte som min vän "vagina samuraj". Hon har ju särat på benen för de sjukast människor jag har sett... Family guy kan ju slänga sig i väggen, Vagina Samurajs Black ALbum är det absolut roligaste jag har sett. By far!!!

Alltså på Vagina Samurajs black album finns bland annat erövringar (fan, kan man kalla dem det?) från när hon reste runt i Thailand. Jag fattar absolut ingenting men tydligen har hennes mutta (eller vilken kroppsdel som nu bestämmer vem som är välkommen in i hennes sköte) fått en släng av gula febern och fick henne att bara snöa in på thai. Och när jag säger thai så menar jag THAI!!! Vi snackar små pojkar som inte är längre än dvärgar storlek large med kukar mindre än ett lillfinger och med bruna tänder... Och när dessa små .... saker(?) dyker upp på hennes black album och man får höra storyn bakom så skrattar jag så mycket att det kanske har klämts ute ett har droppar urin i trosan.

En liten thai blir vagina samuraj nämligen anklagad för att ha våldtagit. Vagina Samuraj som jag tycker är en av de snyggaste brudarna jag sett måste alltså gå och be om ursäkt till en 150 cm lång thai med prinskorvssnopp för att hon har våldtagit honom och hoppas att han inte känner sig våldtagen.

Thai 2 hade barn och familj vilket gjorde Vagina Samuraj till en homewrecker... Till sist fick dem flytta ifrån hostlet eftersom alla tyckte att Vagina Samuraj va en rapist och en homewrecker!?!

Jag hade tänkt lägga in en bild på en thailändsk snopp här men dem är för små för att fångas på bild så ni får helt enkelt använda er fantasi...

Inga kommentarer: