onsdag 18 november 2009

Lets run!

Jag funderade på en sak...

I helgen var jag barnvakt åt mina syskonbarn och blev ganska förundrad över att barn springer så fort man ska göra något roligt. Till exempel om man ska leka på en lekplats så springer man dit, ska man gunga springer man till gungorna och ska man äta glass så springer man till frysen. Det är inget onormalt, alla barn springer. Men vilken ålder slutar man med det? När slutar man vara så entustiastisk över roliga saker att man inte springer dit??

Ikväll är det White Night. Och jag funderar över två saker....

1. Ska jag sno Beyonces vita body som har i sin nya video som hämnd för att hon snott min stil??
2. Ska jag kanske få alla så exalterade för kvällen att vi springer till klubben??
Äh, va fan. Vi står ju på listan så jag tycker att vi springer förbi hela kön också och gör samma glädjetjut som Tina gör när hon rider (eller som hon själv uttrycker det-hade lite kul med) Gustav....

Många frågor....

Inga kommentarer: