torsdag 26 november 2009

blöt prutt

Seriöst... Det finns INGET bättre sätt att inleda en utekväll än att sitta 8 tjejer i en soffa och utbyta sexstorys. Visst kittlar det till i muffen emellanåt när man sitter och snackar älskog men mest så var det kramperna i magen som var påtagliga i soffan. Jag som annars brukar göra en sport av att vara högljudast, bräkigast och den som berättar mest var tvungen att erkänna mig slagen... med hästlängder... jag har inte varit den som har upplevt den minsta snoppen, den största snoppen, den fulaste killen, den snyggaste storyn, gjort den mest pinsamma grejen eller haft det sjukaste sexet... Jag är sån jävla medelmåtta. Och dessutom så insåg jag att när jag nu gjorde mitt BLACK ALBUM så ser alla mina grabbs ut som små pojkar... Va fan, ge mig män!!!!

Nu vet jag ju inte hur många jag kan outa här i min blogg så vi kan kalla brudarna vid nummer istället för det finns ju inte i den här världen att gårdagens godbitar inte ska hamna på chiquitas blogg....


Brud 1: Asså, jag vaknade och kände att livet va så sjukt soft. Hade en riktigt jävla fräsch grabb i sängen brevid. Min tanke va, fan va nice livet är och snart ska jag ha härligt morgonsex!!!!

Jag sträcker lite på mig och råkar av misstag lägga en så blöt prutt!

Så sjukt pinsamt!
Brud 2: Jag har gjort exakt samma sak men när han skedade mig. Jag fes ner honom totalt!!! O ni ska bara veta vilka rökare jag kan lägga av...

Inga kommentarer: