tisdag 10 november 2009

Bukis med Basshunter

Vi sitter och dricker te, äter wienerbröd och lyssnar på Dylans julskiva jag och Storm. Snackar om det man brukar diskutera med Storm dvs ligga, Ligga och LIGGA. Jag förklara för Storm att min muff har varit så torr denna hösten att jag bara väntar på att den ska smula sönder eller hitta spår av saharaöknen mellan benen.

Storm ser först förvånad ut, sen orolig och till sist visar han mycket medlidande. Han börjar leta på facebook efter någon som skulle kunna få fart mitt ökenområde. JKag skäller ut Storm eftersom han bara smäller upp lönnfeta halvskalliga grabbar på dataskärmen.

Storm gör ett nytt försök och säger lite i förbifarten att "Men han då, han liknar Basshunter." Övertygad om att det är en hint till mina tidigare erövringar småskrattar jag lite och säger skämtsamt att man inte kan nöja sig med en kopia när man haft orginalet.

Storm stelnar till. Tittar på mig och hans ögon lyser av en glädje och förväntan.
- ÄR JAG BUKIS MED BASSHUNTER???????
- Ehh, ja. Visste du inte det?
- YYYEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter det hoppar storm runt, ger mig en lång kram och jag har aldrig sett honom så lycklig. 2 sekunder senare har Storm en ny facebookstatus

JAG ÄR BUKIS MED BASSHUNTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, tur att man kan göra någon lycklig...

Inga kommentarer: