söndag 2 maj 2010

palla...

Nu e det ju så galet mycket som har hänt att jag måste välja på att skriva 5 kortare inlägg, skriva världens kanske längsta inklägg eller bara låta er leva i ovishet om kvällens bravader... hmm?? Sorry att göra er besvikna men jag suger nog på karamelerna ett tag... Kalla mig bitter för att jag inte har nåt annat att suga på men I stand by my choice!


Kameran har jag ju konstant glömt hemma så jag bjuder på en bild jag upptäckte mig själv taggad i på facebook. Märk gärna "sperman" på linnet. I blame Tiny V!

För fler bilder och uppdates så e det bara att spana in The Kids blogg. http://www.alexthekid.devote.se

Annars så ska jag nog spara lite på mina storys till inspiration infinner sig.. Det är inte lätt att sitta vid datan när man har 711 kanalaer att välja på på TV:n.

Inga kommentarer: