tisdag 11 maj 2010

dagens misstag

Okej tjejer, bögar och cykelkillar, nu ska jag dela med mig om mitt misstag som jag gjorde idag!

Solen var framme och jag testade mina olika outfits som är anpassade för sol och inte den tok-trissta väder som vi haft. Då upptäckte jag att det var dags för en extrem skogsavverkning på benen... Jag sprang in i duschen, fram med rakhyveln och gjorde en snabb och nödvändlig insats!

Then I hit the gym och säger bara FY FAN! Själva träningen gick bra men mina ben sved som om dem var en majbrasa. Seriöst, hädanefter är det endast rakning på kvällar, innan utgång och i panik på toan om man skulle få ett oväntat hemsläp! Kan vi tumma på det, ladies?

1 kommentar:

Alexandra sa...

Frida, jag spenderade två timmar av mitt liv igår på att epilera/vaxa och raka mina ben och dom e fortfarande stubbiga!!!!! Svider det så kan du lätt ha det för dina ben är säkert lena som en barnrumpa.