fredag 14 augusti 2009

men ååååå

(det är tina som bloggar)


En anledning till att jag aldrig skriver är att något fruktansvärt har hänt. JA, JAG HAR GÅTT OCH BLIVIT NUNNA. Och fan det är andra gången i mitt liv. Jag platsar inte på denna SEXBLOGG för jag är tydligen inte typen som får ligga regelbundet och jag har heller inga vänner som får det. Eller det har jag säkert bara att jag inte snackat med dessa vänner på ett tag. Jag vet alltså inga smaskiga historier. Fast det är lika bra. Då slipper jag ju vara avundsjuk.

Jag har ju verkligen aldrig trott på GUD så nunna kanske jag inte är men jag lever i någon typ av ofrivillig avhållsamhet. För er mer sexuellt aktiva som inte förstår mig är det här en fruktansvärd känsla. Kanske är detta egentligen ett straff från den dära gubben GUD för att jag i alla år har förnekat hans existens. FÖRLÅT GUD. 
Jag går in i bikten, ber om ursäkt och säger "Jag ska alltid tro på dig GUD bara du gör så att den dära mannen som är dark, tall and handsome dyker upp snart" och PS gud, jag vill att han ska vara välutrustad också om det inte är att kräva för mycket. I gengälld ska jag aldrig mer säga att du inte finns. Snälla gud, gör så att jag har en historia att berätta! Jag tynar bort...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan, Har du hitta mr handsome ännu och är han välutrustad? Kul med en tjej som är öppen med art storleken har betydelse. Har själv en mindre snopp och visst blir man avundsjuk på män med stora snoppar, samtidigt som beundrar jag dom för vad dom kan göra för en goding som dig :-)

male4you66@yahoo.com