lördag 1 augusti 2009

Bästa walk of shame

Eftersom jag har ett så fruktansvärt intressat, händelserikt och spännande liv och eftersom jag är så fruktansvärt populär så känner jag att jag försummar min blogg men då tar ju min fantastiska gästbloggare saken i egna händer och styr upp ordningen i cyberspace. Just nu är jag i göteborg och gör en fältstudie på hur många som heter Glenn. Tyvärr mis jag inte resultatet eftersom fältstudier görs bäst med diverse (läs massor) av rusningsdrycker i kroppen. Jag vet iaf att jag inte hade någon Glenn brevid mig i sängen när jag vaknade i morse men däremot var det en väldigt bakfull Andy i sängen brevid som inte har lämnat sängen försen det är dags att öla igen. 

Tina däremot är ju annars något av en hookar-drottning. Jag tycker att om man  ska gästblogga om vår spontana öststatsfest och lägga upp bilder på Danutta så måste man ju också nämna hur hennes öststatsfest slutade... Hookardrottningen lyckades med den stora bedriften att hitta någon man inte känner på puben i Kalmar. Sedan lyckas hon följa med honom hem i sin öststatsdress och får t.o.m. ligga. Hur lyckas hon?? Vi snackar alltså oförlåtligt fula kläder med tema miss-match, ett hårband som inte skådats på någons huvud sedan det glada åttio-talet och med en sminkning värre än om en blind transvestit hade fått för sig att skapa konst på hennes ansikte. Ja, ni fattar... Det bästa med hela historien är att hon ignorerade tio-regeln och gick inte hem förren lunchtid dagen efter. Hon bor mitt i stan och hade inget ombyte i sin öststatshandväska! I love it! 

Inga kommentarer: