onsdag 8 april 2009

fjortis

Igår satt jag på en parkbänk bakom klubben med en petflaska rödvin och tre öl och kände mig som om jag va 14 igen... It wasnt pretty. Då kommer en kille som super skallen av sig för att han blivit dumpad av sin tjej och för att få ut sina aggresivationer kastar han glasflaskan i marken. Jag blev ännu mer 14!

Inne på klubben va det skumparty och Gary röjde sönder stället. Vid ett tillfälle fick jag en utanför kroppen upplevelse och såg mig själv mitt på dansgolvet i skummet i bara BH med tre halvnakna grabbs och festade loss. Som det kan gå va?
Som ett fint litet avslut på kvällen med ett nattdopp i det DRItiska havet. I tajts, kjol, strumpor, skor och BH. Som tur va fick jag skjuts hem av en vän sen, annars hade det vatt drygt att komma hem helt dyngsur! Men hem kom jag nån gång på morgonkvisten och imorse vaknade jag naken i min säng och huttrade med vått hår och skulle upp till en fyra timmar lång föreläsning... HUUUUUU!!!!! Jaja, ren är jag ju iaf och jag luktar nytvättad toalett...

1 kommentar:

Jessie Jones sa...

Haha, du är rolig. Kommer du ihåg när vi nattbadade i Kalmar? Jag har skrivit min tenta nu och ska ta PÅSKLOV! WOHO 4 dagars ledigt:)