söndag 5 april 2009

som vanligt

Föräldrarna har åkt hem. Allt är som vanligt. Inget ligg för Carlo. Inget svinande för mig men grabbarna i team sweden gjorde stan igår. Som vanligt.

Carlo besökte bageriet för sista gången i Portoroz men det ska man inte prata om men man kan väl säga att han har verkligen råg i ryggen den grabben. För bröd görs väl på råg eller?

Fast Carlo fick ju nästan ligga igår. Men bartendern jobbade lite sent, dock vill hon ta en drink ikväll. Carlo hade velat skippa drinken och gått direkt på gökat men sen såg han henne på facebook. Nu är han kluven på var han sate ribban innan vi drog...

Jag älskar förövrigt att tjuvlyssna på skype fast jag blev sugen på päronsplit..

"Fan, var e mina kort? jag har har bara legget och bankkortet."

Antagligen har det någonstans i Helsingborg köpts fyra kebaber för en jävla massa medlemskort.

Inga kommentarer: