tisdag 20 maj 2008

my god!!

my god e de här en död blogg???

ja, jag har inte bloggat på typ 100 år... fan, när blev jag så dålig, hrmm... skylla på tidsbrist?? skakis efetr för mycket alkoholintag? tror båda e sanna... lotta verkar tycka att jag ska lägga upp på recept (?) hmm... köttfärslimpa?? lammkött??? marinerad oxfilé??? haha!

ja, som ni vet så har vi ju varit i prag... lalala!!! hur kul va de på en skala??? typ, askul! å vi drack öl och vi åt ute å vi shoppa o bytte kläder 15 ggr om dan (vevve), å gick som en bajsnödig pensionär (lotta) o dyrkade solen (jossan), å hånglade me kompisars gamla ragg (lisa) och sprang runt mitt i natten utan skor o jacka mitt i natten i prag (hrmm... undertecknad)!!

priset tar ändå lisa för hennes fotogeniska stund då hon lyckades se ut som ett mongo med down syndrom med jätte ass som ett päron och tjock som en sumo... med andra ord, hon såg ut som hon hade gjort i ett parallellt universum, typ i Lisa i Twighlight zon. Nu e vi hemma igen iaf och håller igång Kalmar, Signe e hemma och vi väntar med spänning på hennes återkomst till Kalmar!

Tiden räcker inte riktigt till nu känner jag, i helgen ska jag till boris å ha kul i växjö, sen ska b-uppsatsen va klar och sen ska jag fira jesica i linköping... har börjat me en överraskning till dig Jessi... mohahaha.... hoppas jag hinner klart bara!!!

Puss puss over and out!!!

Bloggen har återuppstått från de döda!!!

Inga kommentarer: