måndag 26 maj 2008

fattig och lycklig!

hur stressad ska man bli för att dö egentligen?? jag menar, man hör ju jämt om folk som blir sönderstressade och typ dör men jag stressar på för glatta livet och än lever jag! eller typ iaf!! lite leverskador kanske man har dratt på sig genom åren men lite måste man räkna med!!

asnice i växjö i helgen iaf! jag blev både fattig och lycklig och inte hjälpte det att jag köper skor på nätet för massa massa pengar de första jag gör när jag kommer hem.... turist-javisst! alkolist- javisst! ekonomist (!?!)- verkligen inte!!


men de viktiga e att man e lycklig, i helgen ska jag dricka de senaste från team s:t kristoffer.... Partybebben heter den. vad gör man inte för att få två hjärnceller ist för den stackars hjärncellen som e kvar och som överlever alla karatefyllor?? nä, får väl jobba på en bulle i ugnen i helgen...

jaja, på tal om bullar, ugnar och mat.... nu ska jag göra matlåda för imorrn ska våra stackars hjärnceller jobba... ja, den som fortfarande lever alltså.

ed hardy skor kommer i dagarna... lycklig e jag!! men fattig!

puss TJA!!

Inga kommentarer: