onsdag 28 maj 2008

Guds gåva till kvinnan

Guds gåva till kvinnan är...

.... skor? (enligt mig)
....killar? (enligt Jossan)
....vanish (enligt Vevve)
....Svinto (enligt Lotta)

vissa kvinnor kvar står att svara på mitt formulär. jag hoppas att fler har möjlighet att svara då detta var tänkt som en kvantitativ undersökning utan djupare intervju. men eftersom jag inte har mer empiri får jag väl hitta på (som Vevve gillar)... förlåt, jag menar såklart fylla ut....

..... världens finaste lägenhet (enligt josse!?!)
..... plattången (enligt elin!?!)
..... mig (enligt Jenny!?!) <- denna är jag dock ganska säker på
..... långa töntar? (enligt jessica !?!?) <--- denna med!


för övrigt är jag mest tyst idag... försöker iaf. med tanke på att jag låter som en brunstig man när jag snackar... då föredrar jag att låta som sir Väs!

Inga kommentarer: