tisdag 16 mars 2010

veckans kex

Jag känner att jag inte får tillräckligt med respons på iwantcalle@hotmail.com

Så jag får väl avslöja lite mer med fem snabba frågor till vår snygga bachelor:

1. C-funk, var ser du dig själv om 5 år?

I ett hus på Öland. Jag kommer på något sätt jobba med mat inom försäljningsbranschen. Eller alkohol. Mycket ost!!! Ingen flensost!?!"

Där har jag lamm, höns, och en gravid fru med åttamånadersmage (?!?)


2. Hur håller du dig i form?

Tränar minst tre dagar i veckan, spelar fotboll och går mycket!

3. Hur skulle du göra om du ville skämma bort din tjej?

Åka och tälta i nånskog nån stans med lite sushi och Riesling.

4. Vad är din bästa raggningsreplik?

Du är inte härifrån va?

5. Vilken kändis skulle du helst vilja ligga med?

Natalia Kazmierska


hmm.... Jag e inte riktigt nöjd, Vad han tänkte säga va:

1. Om 5 år är tid, pengar och kärlek allt jag har!
2. Sex är en bra motionsform, så jag tänkte lägga mig i hårdträning inför playan 2010 snart ;)
3. Diamanter, choklad och massage
4. Tja, kexet. Står du här å smular?
5. Jaja, den kan han nog ha svarat rätt på då!

Inga kommentarer: