söndag 14 mars 2010

Im a pimp!

Jag har ett nytt extraknäck, jag har blivit pimp!

Detta är min första lilla bitch, han går under alias C-funk!


C-funk är en hyvelens kille! Han gillar roliga utekvällar, mysiga hemmakvällar, hålla handen på stan även om killkompisarna är nära, håller sig het genom att använda mössa (80% av värmen försvinner genom huvudet enligt hjärnkontoret), bjuder gärna på öl i baren och har inga komplex över sina ädlare delar.
Utöver detta är han ödmjuk, rolig och snygg. Han är en känslig kille som gärna gråter ut till en Kentskiva. Men låt er inte luras av hans känsliga sida, muckar någon grabb med dig på krogen så åker han på en smäll. Man skulle kunna beskriva honom som.... mjuktuff!
Han söker dig som är snygg, sexig, singel och som inte särskriver! Utöver det måste du vara lojal och trogen (otrogna psykoslampor går fet bort) och som kan få honom att få träningssverk i smilbanden.
Finns du bland mina läsare? Svara till iwantcalle@hotmail.com så kör jag personliga intervjuer på harrys på onsdag. Mutor mottas i fom av pengar och alkohol!

1 kommentar:

Anonym sa...

står du för flygbiljett hem om man anmäler sig?? ;) haha!
miss u baby! vi får snacka snart! jag e i phuket nu kastar flaskor! =)