onsdag 17 mars 2010

nu kör vi

Idag känner jag mig sjukt Hollywood (förrutom mitt ofixade hår och slafsiga klädstil då). Ikväll ska jag bli så full och störig att alla tjejer ska skaka på huvet och himla menande med ögonen åt mitt håll medans vakterna har krismöte och sätter upp regler för hur full en tjej kan få vara på ett ställe.

Planeringen och förberedelser är i full gång och därför har jag icke tid för bloggen mer. Grävde i skåpen och hittade PARTYGLASEN!!! Genast sticker det till i hjärtat och jag saknar min Jessica!

Bilder kommer om kvällens barader, lovar icke att dem kommer att vara rumsrena så inga läsare under 18 får läsa nästa inlägg, kapishh????

Ok, projekt städa, "fixa" och bli snygg startar nu!!!
Nu kör vi!

1 kommentar:

Jessie Jones sa...

Frida, jag saknar dig! Och partyglasen:)