måndag 31 mars 2008

våren är här....

denna dag kunde inte vatt bättre... jag menar de e vår för fan!! fattar ni?? VÅR!! just nu sitter jag i min skjorta (som jag alltid lyckas ha samma dagar som lisa harb sin), med solbrillor på och tackar gud för att det finns trådlöst internet!! hmm... något annat roligt som hänt idag??? kan ni komma på nåt??? hmmm....HMMMM.... ja, just de... utlandsstuier....

JAG, LISA, CARLO OCH PIERRE SKA TILL SLOVENIEN!!!!så jävla kul det ska bli.... asså fatta, det kommer bli galet ju!!!!! och jossan ska till birmingham så hon kan hänga me jenny, och elin o josefin ska till frankrike ihop och lotta o charlotte ska till ett annat ställe i frankrike ihop!! och vevve har fått den plats som jag tror e mest eftertraktad av alla... synd bara om hon måste åka på hösten men fan vad roligt ändå!!! å signe e ju hemma nästa vår om vi är borta!!!! GÖR DE!!!helt galet!! AHHH!!!!!

allt för idag... en helt vanliig dag kan man säga eller???

hahahahahahahahaha

Inga kommentarer: