tisdag 25 mars 2008

hemtenta

sjkaste nånsin... hur kan man få g7 på en tenta man inte fatta va den handla om??? jaja, de va ju gött=) nåt mer som e riktigt fett nice e att dra med babesen till prag i maj... så jäkla kul!!! å sen kommer signe, yeah!!!! nu ska vi bara naila denna jäkla hemtentan också, men koncentrationen vill inte infinna sig.

vi vill ju bli klara så vi hinner en barrunda på lördag... ni vet, de e ju oxjakt, lammjakt, bartender &dj jakt och jakt på killar me långt hår och mössor. de e vår enade killsmak. jag e inte nöjd me mina lamm men jag får väl offra mig, jag kan ta för mig av lite allt möjligt som bjuds på denna killbuffé som kalmar har att erbjuda. även om den inte är stor. har ju fått veta att de går två brudar för varje kille här så snart e väl talrikarna rensade och kvar finns bara äckliga senor eller bortsorterat fett. fan, måste ut och slåss om godbitarna i helgen tror jag. men då måste jag skriva den där hemtentan klar. får kanske sätta igång... eller så går jag in till harald en stund, de e ju trevligare. haha. lisa ska jga ju spela fotboll... kan ju finas chans på större pris än ett klamydiatest den här gången... haha.

Inga kommentarer: