måndag 24 mars 2008

jaja, jag vet

ja, de va typ 100 år sen jag skrev nåt. man kan säga att anledningar till varför kan skyllas på mycket... ingen ork, ingen inspiration och inget roligt att rapportera. eller de händer ju roliga saker hela tiden, jag har ju världens bästa gäng här i kalmar även om vi är en kort med signe iväg. vi saknar dig gumman!!

imorrn ska jag skriva hemtenta, få reda på tentaresultat och börja ett nyttigt liv efter all påskmat och påskgodis... skulle ha börja idag men så blev de inte så. vi pratar inte mer om det. faktiskt. så nu ska jag börja med att träna två pass imorrn ett på morgonen och ett på kvällen och godis och skit säger vi tja hejdå till. så e de bara. klockan e nu precis 00.00 och med inspiraton av vevve så börjar jag precis nu.

i mitt nya liv ska jag skriva i min fina lilla blogg ofta också. försöker lova. puss

Inga kommentarer: