onsdag 5 januari 2011

nyår i perspektiv

Tänkte jag skulle vara snabb som fan med att blogga om nyår eftersom Renny o Kidney kommer outglow mig i vilket fall. Jag menar lets face it - deras nyår kommer ju ha varit paradise hotel möter kungarna i Tylösand fast typ Big brother goes to Mexico. Sen funderade jag lite till och tänkte Skottland - Mexico - whats the differens??



Visst, jag kan se väder skillnaden..... Deras förmodade nyårsväder!?!



mitt nyårsväder...


Men i övrigt är det ganska lika.... I klamydiahuset (förlåt, menar ju "mexikanska-versionen-av-paradisehotel-möter kungarna av Tylösand-huset) kommer det finnas många Hotchie mamas i grymma bikinikroppar. Ungefär såhär:



JAg fick det här!



Måste dock poängtera här att detta håriga arsle ej tillhör min kille!

Så ganska lika. Man kan väl säga såhär att stäng in sköna människor i ett hus, lägg till lite musik och sprit och du har ett lyckat nyår!!
Men Garran, nästa år firar vi i solen, eller hur älskling?

Inga kommentarer: