onsdag 7 oktober 2009

beknullad???

Hösten kommer ju bli så sjukt jävla bra! Jag är galet pepp på alla mina inplanerade resor. Men vart ska jag resa nästan gång mån tro?? Hmm..... Ja, kan man inte bestämma sig får man ju ta uteslutningsmetoden.


WORLD'S WORST LOVERS

1. Germany (too smelly) - Varit där, inte testat
2. England (too lazy) - Varit där, har testat
3. Sweden (too quick) - Hahahaha! Vet ju en i stan som passar fantastiskt bra in här!
4. Holland (too dominating) - varit där, inte testat
5. America (too rough) - varit där, inte testat
6. Greece (too lovey-dovey) - varit där, inte testat
7. Wales (too selfish) - inte varit där och plötsligt känner jag ingen lust att åka dit...
8. Scotland (too loud) - varit där, inte testat men det får vi ändra på i december :)
9. Turkey (too sweaty) - varit där, inte testat men misstänker att Jossans psyko-ex har en turkisk gen....
10. Russia (too hairy) - har inte varit där, åker jag dit tar jag med rakapparat, timmer och andra skogsavverkningsverktyg...


Hmm....


Från det här har jag kommit fram till att jag är ganska så berest men inte så beknullad (usch vad vulgär jag e!)

Listan är hämtad från http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1216621/German-men-worlds-worst-lovers-lazy-English-come-second-battle-sheets.html#ixzz0SarcDnyy

Inga kommentarer: