tisdag 25 november 2008

katrin zytomierska

Jag kom på att Katrin zytomierska är polack å hon e ju asskön. inte för att jag träffat henne, eller träffat nån som har träffat henne eller vad jag vet trättar nån som träffta nån som träffat henne (ska kolla om vi har gemensamma vänner på fejjan, fast man har kanske inte facebook när man e över 30. jag ska inte ha det iaf) men jag tycker hon e störtskön. Nu tittar jag inte på idol eller läser tidningar å sådär men jag följer hennes blogg slaviskt vilket kan tyckas e lite märkligt eftersom jag faktiskt inte fått bekräftat att hon e störtskön som jag nu hävdar.

jaja, poängen är att hon ju är en polack med ett omöjligt att stava efternamn (dock lite mer konsonanter än våra blivande polare men jag jobbar ändå ctrl V när jag skriver det här i bloggen. då kan man skriva massa gånger utan att hålla reda på stavningen zytomierskazytomierskazytomierskazytomierskazytomierskazytomierskazytomierska). fan, nu kom jag ifrån poängen igen. hon e ju störtskön å nån som jag inte skulle ha nåt mot att spendera våren med så alltså kanske våra blivande polackkompisar e lika dana... hmm... de va inte lika långsökt i mitt huvud som det va när jag skrev ner det. kan vara min oförmåga att formulera mig.

Sammanfattning = om polackerna e lika härliga som henne så blir de en bra vår!!!

Inga kommentarer: